آگهی روزنامه

مزایده فروش گاردریل فلزی دو موج ۴ متری دست دوم

شرکت ساخت و نگهدارى آزادراه اصفهان در نظر دارد گاردریل فلزى دوموج ۴ مترى دست دوم خود با جزئیات مندرج در اسناد مزایده را با بهره گیرى از سامانه تدارکات الکترونیکى دولت با شماره مزایده ۱۰۰۲۰۹۶۴۴۳۰۰۰۰۰۴ بصورت الکترونیکى به فروش برساند.
زمان انتشار در سایت ۱۴۰۲/۰۸/۱۳ ساعت ۰۸:۰۰ | مهلت دریافت اسناد مزایده ۱۴۰۲/۰۸/۲۴ ساعت ۱۹:۰۰
تاریخ بازدید ۱۴۰۲/۰۸/۱۳ تا ۱۴۰۲/۰۸/۲۴ ازساعت ۰۹:۰۰ الى ۱۴:۰۰ | آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت۱۴۰۲/۰۹/۰۶ ساعت ۱۶:۰۰
زمان بازگشایى ۱۴۰۲/۰۹/۰۷ ساعت ۱۰:۰۰ زمان اعلام به برنده ۱۴۰۲/۰۹/۰۸ ساعت ۱۰:۰۰
ضمنا رعایت موارد ذیل الزامى مى باشد :
۱- میزان سپرده شرکت در مزایده به صورت ضمانت نامه بانکی با اعتبار ســه ماهه از زمان ارائه آن و قابل تمدید تا سه ماه بنام شرکت ساخت و نگهداری آزادراه اصفهان ( سهامی خاص ) به مبلغ۱/۹۰۰/۸۰۰/۰۰۰ریال(یک میلیارد ونهصد میلیون و هشتصد هزار ریال) و یا فیش واریزی به شماره شباى ۵۳۰۱۲۰۰۲۰۰۰۰۰۰۱۸۸۰۳۳۰۳۴۱IR نزد بانک ملت (شعبه آمادگاه اصفهان) بنام شرکت ساخت و نگهداری آزادراه اصفهان مى باشد.
۲- برگزارى مزایده صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکى دولت مى باشد و کلیه مراحل فرآیندمزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده (در صورت وجود هزینه مربوطه)، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت ، بازگشایى پاکات ، اعلام به برنده ، واریز وجه مزایده،شرایط مزایده و محل بازدید و تحویل کالا در بستر سامانه از این طریق امکان پذیر مى باشد .
۳- پیشنهاد مى گردد با توجه به تنوع کالا هاى مطرح شده در مزایده قبل از ارائه پیشنهاد از اقلام موضوع مزایده بازدید به عمل آورید.